donderdag 24 maart 2016

Baby tasje

Vandaag weer een leuk kadootje gemaakt om aan jullie te showen, gemaakt van Kimya spulletjes.

Het is een kraft tasje met een venster erin geworden met een leuk label eraan en daarbij schattige leuke lintjes in bruine tintjes. Het kan heel simpel zijn, maar het is zo leuk om een simpel slabbetje in een leuk tasje te verpakken en het te geven.
En echt, het is echt niet moeilijk om te maken.


In het tasje zit een slabbetje, welke zelf gemaakt is door mijn moeder. Ja, ik heb de creativiteit van haar meegekregen. Echt, er zijn ergere dingen om te krijgen hoor haha. Alleen is mijn moeder creatief met stof en naaimachines, ik dan weer niet. Maar zo leuk om een eigen gemaakt kadootje te geven aan een collega, die na een lange weg dan nu toch eindelijk in blijde verwachting is van een meisje. Wat ik nog niet wist toen ik dit maakte, vandaar de naturel kleurtjes.


Ik heb er dus een geschulpt rond kraft label aangemaakt. Hieronder zit een bruin bouclĂ© lintje, mijn favorietje. Je zult hem vast vaker in mijn projectjes gezien hebben. Op het label zit een tof etiket, en daaronder heb ik een klein stukje lint met "baby" geplakt. Nog een leuk nieuw lintje met vlindertjes of bloemetjes, daar zijn ze nog niet uit wat het nou eigenlijk is haha.  


Ook zit er nog een bindertje bij, je kent ze wel. Van die boterhamzak-dingetjes. Maar deze zijn zooooo veelzijdig, die moet je gewoon in huis hebben. Nog een leuke knijper en natuurlijk een schattig babyknoopje, een voetje.


Dit was het weer voor vandaag. Ik ga weer gauw verder met mijn volgende project. Ik hoop dat dat gaat lukken. Maar als het lukt, is het zeker de moeite waard om te komen kijken.
See you soon!!!

Liefs, Esther.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten