donderdag 3 maart 2016

Kraft doosje

Hallo,

Voorjaar, dat is waar ik vrolijk van word. Ik heb mijn doosje dus lekker in voorjaarskleurtjes gemaakt.
Kant en klare kraft doosjes zijn super leuk om op te pimpen. Ze zijn in verschillende maten verkrijgbaar. Ik heb deze keer een doosje gebruikt van 10,2 x 10,2 x 2,5cm. Boven op de deksel heb ik een stukje jute geplakt en daarover heen een stukje breed kant.


Het doosje heb ik omwikkeld met een stukje groen voorjaarslint. Je kunt de doosjes voor allerlei doeleinden gebruiken. Leuk om er wat chocolaatjes in te stoppen of een klein mini album met wat foto's. Je kunt er alle kanten mee op.


Aan het groene lint heb ik nog een klein glazen flesje gevuld met wit kreukellint bevestigd. Schuin links ervan heb ik nog een hartenlabel geplakt met daarboven op een klein hout hartje.


Veel liefs, Jolanda


1 opmerking: