donderdag 31 maart 2016

Kraft tasje met verrassing

Goedemorgen allemaal ,
Vandaag is het mijn beurt om jullie weer te verblijden met een creatie.
Deze keer heb ik gekozen voor een Kraft tasje met  daarin... een verrassing !!!


 Het tasje heb ik beplakt met het prachtige design papier van Studio Light .
Over de lengte zit een stuk wit crispy lint.
Aan het hengsel zit een label dat is vast gemaakt met een bindertje .
Aan de ander kant heb ik aan het hengsel crispy lint in de kleur zwart ,roesjes lint lila en het prachtige groen lint vlinder/ bloem  geknoopt.
Een papier Kraft lint “Especially for you “ maakt het samen met een bloemen toef helemaal af.


Op de achterkant zie je groen bouclé jute met foutsteekje en een stukje wit crispy lint.
Met daar boven op een Kraft label met een tekst sticker en door het gaatje een stukje jute touw waar ik een strik van heb gemaakt .
Het hengsel heb ik even losgemaakt en heb rond de gaatjes nog even van die kleine zelf klevende ringetjes geplakt.
Nog wat plakparels en klaar is de achterkant .


Tuurlijk is het tasje op zich al een kadootje …….maar zoals gewoonlijk kon ik het weer niet laten. 
Kimya heeft namelijk plastic hartjes en die zijn me toch leuk om te pimpen.
Ik heb hier twee briefjes van 5 Euro gevouwen in een waaier…die zitten geplakt op een paars hart .
Dat hart krijg je als je de helft van het hart omtrekt en ietsje kleiner uit knipt.
Een leuke tekst er boven op en je stopt het in één van de halve harten.


Je draait je halve hart om en daar plak je een hart label met tekst sticker  nog wat plakparels en het hart kan dicht… op de naad plak je dubbelzijdige tape.
Plak nu het lila roesjes lint erover, een stuk jute touw door het oogje van het hart.
 Maak hieraan een stukje zwart en wit crispy lint, nog even aan elke kant een roosje en klaar is het kadootje.
Ik hoop dat ik jullie weer op een leuk idee heb gebracht.

Ik wens jullie allemaal een geweldig mooie dag toe en tot de volgende keer.

Liefs XXX Miriam 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten